CHAT |
02.08.2009 • Ivan.BJ | 02.08.2009 09:00:17 | IP: 91.127.---.--- Dalej co sa tyka ceny na uvod mas to OK , ale ake boli rady pred Mototechnami tak to si nevies ani predstavit, prve kusy ale boli dost lajdacky vyrobene, odpadavali klucky a podobne, bolo to ale na tu dobu velmi rychle a progresivne vozidlo, lebo kolegovia zo ZSSR zaspali dobu a Favo ich predbehol o hodne, oni sice vyrobili Ladu samaru a trojdverovu verziu sputnik ale k nam sa ich priviezlo malo, bolo to fakt strasne vozidlo. Ake boli ceny ? Velmi som tuzil po Marathone, bolo to prve akcne vozidlo, urobilo riadny rozruch na automobilovov trhu stal 225 tisic ceskoslovenskych korun.Tak som sa casom asi v r.1995 dostal k ojazdenemu Formanu silverline, to som bol neskutocny frajer v dedine aj v robote, fakt bolo to moje najkrajsie vozidlo co sa tyka interieru.Asi pre dnes staci lebo ti tu napisem roman. • Ivan.BJ | 02.08.2009 08:51:23 | IP: 91.127.---.--- Ahoj, mas tam viacero nezrovnalosti.napr. Marathon sa vyrabal v r1992 a mal oznacenie 135 LS Marathon, od r.1994 sa vyrabal posledny akcny model Soliter s vybavou rovnakou ako Silverline a Black line, cize posledne tri akcne modely mali rovnaku vybavu, akuratsoliter mal zadne kridlo a hagusy.Su tam este zopar nezrovnalosti. 08.02.2009 • anonym | 08.02.2009 21:06:32 | IP: 78.141.---.--- ![]() ![]() ![]() 25.11.2008 • martin csomor | 25.11.2008 23:10:13 | IP: 89.173.---.--- no nase 2. ŠKS forum :-) 17.09.2008 • mario.tn | 17.09.2008 15:47:04 | IP: 92.52.---.---
![]() |
Vytvorené službou WebLahko.sk | Nahlásiť protiprávny obsah! | ![]() |